Welcome to Kotak Hati Page . . Feel free to drop your Comment babe . Be my follower okayh

Thursday, August 23, 2012

BOB MARLEY


The best!!
aku suka dia!!
tak kesah lah ada tanggapan orang yang cakap dia kaki ganja!!
aku suka dia sebab tu aku suka musik reggae..
kenapa??
bagi aku dia lagenda..
dia punya pemikiran & pemahaman yang tak semua oarng ada..
idea dia untuk memulihkan amalan perkauman & kebencian..
lagu-lagu yang disampaikannya membawa kasih-sayang, perdamaian & kebebasan..
kenapa aku cakap dia lagenda??
sebab kematiannya!!
nak cerita sikit kat semua yang tak tau & yang nak tau..
sebelum kematiannya, dia ade satu pesta keamanan..
sebelum dia sempat pergi, ada seorang datang kerumahnya dengan pistol & tembak dia..
dua hari lepas tu dia datang juga kat pesta tu naik pentas & nyanyi..
ade orang bertanya kepadanya kenapa??
jawapan BOB MARLEY..
orang yang cuba memburukkan dunia ini tidak akan pernah berhenti untuk mencuba!!
tu la semangat yang aku kagum sangat dengan dia!!



ni salah satu band indie kat malaysia yang meneruskan perjuangan BOB MARLEY!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...